ເປືອກໝາກກ້ຽງ ແກ້ກົດໄຫຼກັບ ຫຼຸດອາການນອນບໍ່ຫຼັບ

ໝາກກ້ຽງ ເປັນໝາກໄມ້ ທີ່ມີລົດຊາດສົ້ມຫວານ ທີ່ເຮົາເອົາມາເຮັດເປັນເຄື່ອງດື່ມ ຫຼືກິນເປັນໝາກໄມ້ໃຫ້ຄວາມສົດຊື່ນໄດ້, ແຕ່ຫຼາຍຄົນມັກກິນໝາກກ້ຽງແລ້ວ ເອົາເປືອກຖິ້ມ ແຕ່ຮູ້ບໍວ່າ ເປືອກທີ່ເຮົາຖິ້ມນັ້ນມີປະໂຫຍດຫຼາຍຢ່າງ_ ບຳລຸງແຂ້ວ ແລະກະດູກ: ຈາກການສຶກສາຂອງ Purdue University ເຫັນວ່າໃນເປືອກໝາກກ້ຽງ ປະມານ 100 ກຣາມ ຈະມີປະລິມານແຄວຊຽມສູງຮອດ 161 ມິນລີກຣາມ ເຊິ່ງຊ່ວຍບຳລຸງກະດູກ ແລະແຂ້ວໄດ້
_ ຊ່ວຍຫຼຸດອາການຕຶງຄຽດ: ກິ່ນສົ້ມເປັນກິ່ນຊິຕຣັສ ທີ່ມີຄຸນສົມບັດເດັ່ນໃນການຊ່ວຍຜ່ອນຄາຍລະບົບປະສາດຂອງຮ່າງກາຍ, ດ້ວຍການເອົາເປືອກໝາກກ້ຽງມາຄັ້ນໃຫ້ນໍ້າມັນຫອມລະເຫີຍໃນເປືອກໝາກກ້ຽງໄຫຼອອກ, ຈາກນັ້ນສາມາດເອົາມາດົມເພື່ອເພີ່ມຄວາມສົດຊື່ນ ຫຼືເອົາໄປນວດແກ້ອາການປວດເມື່ອຍຕາມຮ່າງກາຍໄດ້
_ ຫຼຸດອາການນອນບໍ່ຫຼັບ: ກິ່ນຊິຕຣັສ ຈາກນໍ້າມັນຫອມລະເຫີຍ ໃນເປືອກໝາກກ້ຽງ ມີຜົນຕໍ່ການເຮັດວຽກຂອງລະບົບປະສາດ ແລະສະໝອງ ເຊິ່ງມີລິດຄ້າຍຄືຢາກ່ອມປະສາດ ຊ່ວຍໃຫ້ສະໝອງຜ່ອນຄາຍ ແລະນອນຫຼັບດີ
_ ບໍາລຸງສາຍຕາ: ເບຕ້າແຄໂຣທີນ ແລະວິຕາມິນເອ ເປັນສານອາຫານທີ່ຊ່ວຍບຳລຸງສາຍຕາໄດ້
_ ເປືອກໝາກກ້ຽງຮັກສາສິວ ແລະຜິວອັກເສບ: ເປືອກໝາກກ້ຽງມີນໍ້າມັນຫອມລະເຫີຍຫຼາຍຊະນິດ ທັງຊິຕຣັລ, ເຈີຣານິອອລ ແລະໄລນາໂລອອລ ທີ່ມີສ່ວນຊ່ວຍທຳຄວາມສະອາດ ໂດຍສະເພາະບ່ອນທີ່ເປັນສິວ ຫຼືມີສິວອັກເສບຍ້ອນມີສິ່ງເປິເປື້ອນຖືກໃບໜ້າ, ດ້ວຍການເອົາເປືອກໝາກກ້ຽງມາລ້າງສະອາດ ແລ້ວເອົາໄປບົດລະອຽດ ປະສົມກັບນໍ້າຕົ້ມເລັກໜ້ອຍແລ້ວເອົາມາທາໃສ່ບ່ອນມີສິວ ຫຼືພອກໜ້າບ່ອນທີ່ມີສິວອັກເສບປະໄວ້ 20-30 ນາທີ ແລ້ວລ້າງອອກ ອາການອັກເສບຈະຄ່ອຍໆດີລົງ
_ ແກ້ກົດໄຫຼກັບ: ຜົນການສຶກສາຂອງ University of Michigan Health System ບອກວ່າ ຫາກເອົາເປືອກໝາກກ້ຽງມາຕາກໃຫ້ແຫ້ງປະມານ 1-2 ກຣາມ ມາຕົ້ມກັບນໍ້າ 3 ຖ້ວຍ ແລ້ວເອົາມາກິນ ຈະຊ່ວຍແກ້ອາການອາຫານບໍ່ຍ່ອຍ ຫຼືກົດໄຫຼກັບໄດ້, ເພາະເປືອກໝາກກ້ຽງມີ ສານໂພລີແຊກຄາໄລ ຊະນິດທີ່ບໍ່ລະລາຍນໍ້າ ທີ່ສາມາດກະຕຸ້ນການຍ່ອຍອາຫານ ແລະຍັງມີສານແທນນິນ ແລະເຮມິເຊລລູໂລສ ທີ່ຊ່ວຍຫຼຸດກົດຫຼາຍໃນກະເພາະອາຫານ, ຊ່ວຍຢັບຢັ້ງການຍ່ອຍອາຫານໃຫ້ສະດວກຂຶ້ນ ບໍ່ທ້ອງອືດອີກຕໍ່ໄປ
_ ຕ້ານເຊວມະເຮັງ: ເບຕ້າແຄໂຣທີນ ໃນເປືອກໝາກກ້ຽງສາມາດປ່ຽນເປັນວິຕາມິນເອ ທີ່ຊ່ວຍກະຕຸ້ນການເຮັດວຽກຂອງລະບົບພູມຄຸ້ມກັນໄດ້ ແລະເບຕ້າແຄໂຣທີນ ເປັນສານຕ້ານອະນູມູນອິດສະລະ ເຊິ່ງສາມາດປ້ອງກັນກາຍຂະຫຍາຍພັນຂອງຮ່າງກາຍ ຫຼືປ້ອງກັນເຊວຈາກການຖືກທຳລາຍ ຫຼຸດໂອກາດສ່ຽງທີ່ເຊວໃນຮ່າງກາຍຈະກາຍເປັນເຊວມະເຮັງໄດ້
ສໍາລັບການກິນເປືອກໝາກກ້ຽງນີ້ ຫຼາຍຄົນບໍ່ກ້າກິນເພາະມີລົດຊາດຂົມ ດັ່ງນັ້ນວິທີທີ່ງ່າຍທີ່ສຸດຄື ເອົາເປືອກໝາກກ້ຽງໄປຈີ່ຈົນສຸກ ເຊິ່ງຈະເຮັດໃຫ້ເປືອກໝາກກ້ຽງຫອມ, ລົດຊາດຂົມກໍຫຼຸດລົງ ແລ້ວກິນງ່າຍຂຶ້ນ ເຊິ່ງຈະເອົາເປືອກໝາກກ້ຽງປາດເປັນປ່ຽງນ້ອຍໆ ປະສົມກັບນໍ້າສະລັດ ຫຼືໂຮຍໃສ່ໜ້າອາຫານທີ່ເຮົາມັກກໍໄດ້, ແຕ່ການກິນໝາກກ້ຽງ ຫຼືເປືອກໝາກໄມ້ຊະນິດໃດກໍຕາມ ຢ່າລືມລ້າງໃຫ້ສະອາດ ແລະແນ່ໃຈວ່າປອດສານພິດກ່ອນຈຶ່ງຄ່ອຍກິນ